Första dagen i Las Vegas

Hunnit med mycke idag. Vi började med att killarna skjöt på en skjutbana, jag och Emelie fick gå med in för att filma och ta kort. Jäklar vilket tryck det var där inne, när de small så kändes det i bröstkorgen. När man stod där inne så fick man sig en tankeställare om de stackare som lever med såna ljud varje dag och kämpar för sin överlevnad. Vilken tur man själv har som bor i ett så fint land, utan sånt.. 

Efter det åkte vi till Dennys och käka lunch. Jag tog någon glaserad kyckling med grönsaker och potatis, super gott!
När väl maten låg i magen så drog vi vidare för att handla mat till lägenheten och lite andra bra ha saker. 



När vi kom tillbaka så tog jag och Pontus bilen till UFC byggnad som finns här i Las Vegas. Kom inte in på området för det var högt staket runt om hela byggnaden. Men vi stod utanför och kika.
Efter våran biltur blev det poolen, lute mat och en powernap som kunde blivit lång om inte Kajsa hade väckt oss efter 1 timma. Då var det dags för att gå ut på strippen för att kolla alls byggnader, skyltar och annat trevligt.
Jag skojar inte när ja säger att de kändes som om man gick runt med feber, jag bara kallsvettades hela tiden. Efter promenaden tog vi och käkade en sen middag vid 22 tiden. 

Nu ligger jag äntligen i sängen och kommer nog stensomna snart! 
Hoppas ni har en kanon dag i sverige ❤






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0