2014!

Nu är jag tillbaka i verkligheten igen.. haha kan man säga så när jag sitter här och skriver? ;) 

Nu är alla jul å nårsfestser över.. så himla skönt kan jag lova! 
Nyår var lugnt och skönt me kompisar i Göteborg :) 

Tänkte bara berätta lite snabbt om 2013. 
Det var ett rätt kaos år egentligen.. jag sabba många liv i början och i slutet men mitt egna va rätt bra faktiskt! 
Jag börjar triva mer och mer med mig själv och de har jag underbart folk att tacka! 
Jag hade ett tungt jobb .. men klarade det. Visade folk att jag klarade att slita och jobba röven av mig! Jag själv mådde inte alltid lika bra för magkatarren.. men jag klarade det i alla fall! Jag fick träffat mycket nytt sjukt folk genom jobbet bla.. och det är jag sjukt nöjd över! Aldrig ångrat att jag skrev på kontraketet för det jobbet! 
Mitt 2013 var ett bra år tycker jag allt! Jag är nöjd i alla fall och de e edet som räknas just nu :) 

Nu är det nytt år och nya tag. Nyårslöften? Naa tror inte på sånt. Jag håller det aldrig ändå, så jag kör bara p åatt jag ska ha ett bra år! Resa, träffa nya underbara människor och ha ett sjukt bra liv! :) 
 
Jag löööve my life just nu! :D 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0