Tjena alla!

Tjabba tjena! :) 

Hoppas att alla mår bra idag! 
Jag sitter här själv och försöker stoppa sötsuget .. så äter russin och solroskärnor. Jätte kontig blandning kanske ni tycker? ;) ahah. Men det är faktiskt riktigt gott och stoppar sötsuget! :) 
Så jag ska försöka äta lite mat strax och sen dra till gymmet med Frida! 
Idag blir det rumpa, ben och rygg.. ska bli gött med träningsverk i morgon! Ska öka vikterna idag tänkte jag ;)

Så ska jag fixa lite smått och gott underdagen.. har hemliga planer på gång.. woho säger jag bara! ;) Jag är hemsk.. men jag älskar hemligheter. Överraska folk är det bästa :D

Så tjaaa då och ah en bra dag! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta kort på olika övningar du gör på gymmet?

2013-03-20 @ 13:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0