Min lilla

Jag skulle vilja gör detta inlägget till min syster!

I morgon fyller du gamalt.. min lilla syster! 
Jag är stolt över dig.. du har förändrats så mycket och du blir bara äldre och äldre i ditt beetdende och de e grymt! 
Du förtjänar det bästa och jag hoppas att en dag kommer killen som förtjänar dig.. Du behöver den där vettiga killen som är lite mer mogen än dom du har hittat. Han kommer snart fram, va så säker på det! :)

Och du!?!?!? LÄS NOGRANT NU!! Du är fin precis som du är! Och DU passar så mycke bättre i vissa kläder än vad jag gör .. så kommer det alltid va. Jag har alltid vart avis på dig de vet du..
Du va min idol när vi va små, you know it! "tessan hur ska jag sminka mig?" , jag frågade dig allt flr att du va mer poppis än mig.. Så lägg ner att trycka ner dig själv! Du är fin som du är och de är många mer än bara jag som tycker det!!

Bästa lillasyrran <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0