Försvin inte!

Mina små fina läsare.. ni måste ha tålamod med mig! haha. 
Skriver så fort jag har tid så titta gärna in  då och då å se om de har hänt nått nytt ;)

Just nu ligger jag i sängen efter en lugn och skön helg. 
I fredags skulle jag, syrran, Pekki, Rickard och Feelix bowlat. Men de va fullt så jag och Pekki åkte hem och kolla film :) Sen körde vi han till Edet. Annars va de en lugn kväll.. skönt att träffa min gamla vän igen :)

Igår va de bio med syrran, Phillip och hans tjej Josefin :) Vi kolla Dreed i Göteborg.. Vi kan samma fatta de som pang pang, blod och allmänt rörig. Man måste hela tiden va med för att fatta vad som hände i filmen. Så den va lite för mycke.. den får 5 av10 ;) haha. 
Efter de blev de att träffa frida sen inget större.. åkte runt i Uddevalla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0