Nu är det nära..

Om exakt 4 dagar tar jag studenten.. Hur läskigt är inte det då??
Det kommer vara en så sjukt härlig känsla men satan va jag kommer sakna allt!
Och det är nu man ångrar att man inte uppskatta skolan mer under alla åren.. att man inte försökte njuta lite i alla fall :/ suck!
Men men om 4 dagar finns det ingen återvändo tilld detta utan då blir de högskola om ja ska läsa vidare... om ja nu vill de, jag vet ju inget?! Trött ja blir på mig själv!
Nej men i alla fall.. Komemr sakna mina tjejer! Våra goa tider, dåliga, då vi hjälpt varandra, alltid funnits för vandra.. kommer bli så sjukt.. Gråter nästan när jag skriver här bara.. tänk då på torsdag..!!
Men men jag hoppas på att hålla kontakten med dom fina tjejerna som jag älskar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0