Goo!

Vart en riktigt go dag idag! 
Jobba till 2, sen vidare till torp med syrran.
Fick äntligen köpt mig lite nytt, yey! :)
Drog till maxi och köpte nått gott att käka.. fick bli färdig kycklig, bröd och potatissallad, mumma!
Hem och käka det och kolla film,  vilket blev att jag halv sov genom den.. men men ;)
Vi drog sedan in till stan, prata med några kompisar. 
Sen vidare ut på äventyr.. vilket blev att vi hamna i trollhättan typ. Där det var kräftskiva.. Dock stog vi mest och frös men de va allt kul :) 
Nu äntligen hemma.. helt död, men mår cp  magen så kan inte lägga mig än.. haha lyckat!

Nej nu säger ja godnatt till världen. För kl 4 i morgon blir det kalas för kusinen min! :)
Natti natti världen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0