Ett tag sen

De va ett tag sen jag skrev här sist. 
Men har jobbat en del och haft en del att göra. Så har inte haft tid riktigt..
Men ska försöka bättra mig, lovar! 

Livet rullar annars på rätt bra. 
Försöker ha nått att göra varje dag.. men ibland finns de inget att göra, haha! 
Försöker jobba här hemma med olika saker för att tjäna en liten slant. Sen jobbar jag så mycket jag kan.. måste ju ta de när de väl finns jobb liksom :)

Så för de mesta är ja arbetslös helt enkelt.. inte jätte kul , nee men ja försökr att hålla mig billig och inte slösa lönen ! ;)

Nu ska ja försöka fixa min dröm och köpa tatueringsmakin.. så jag kan tjäna pengar på att tatuera folk. Skoj ju! :) 




Kommentarer
Postat av: Anonym

"hålla mig billig", bra skrivet

2012-08-29 @ 11:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0