Nu e de inte långt kvar

Hej å hå!
Har inte haft tid till att blogga det senaste.
Ifredags blev det sista praktikdagen.. rätt skönt! På kvällen va jag på trädgårn i Göteborg med gött folk, sen när man skulle hem blev det elfel på bussen så kom inte hem förrsen runt halv 5. Då var det direkt i sängen! När jag blev väckt på lördag morgon var jag inte lika glad som jag var när jag gick och la mig. Ont i skallen och allmänt seg.. Blev en tur för att köpa julklappar och äntligen hämta mina saknade linser, YES nu ser jag äntligen! ;) haha. Sedan hämta jag oscar och vi drog till Göteborg för att jag skulle överraska med god mat och jul på liseberg.. En lite tidig julklapp! Jätte mysigt och roligt hade vi kan jag lova! :)  Hem sedan och sov. Söndagen bestod av bowling och besök hos kusinerna i Dalsland!

Som sagt det har vart mycket på sistone.. ;)

Nu är i alla fall alla klappar klar köpta och nästan alla är inslagna. Känner mig som en duktig tjej! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0