All I want for christmas is you

Nu kom äntligen julpyntet fram, mys ju! Snöade faktiskt lite idag men var ju inget större precis för de försvann likasnabbt :(
Jag och Sarah sitter och planerar inför juni.. haha ja jag vet tidigt men ska man boka får man ju göra det i tid! ;) haha.
Vi ville dragit på peace & love detta året men blev inte för vi var sent ute.. men nu kankse de väl händer? Jiipppie! Det kommer bli sjukt kul kan jag lova! Gött folk och äntligen fria ifrån skolan. Inte för att jag längtar till att sluta , det är mer panik för att jag inte vet vad som händer då! Haha, jaja det är säkert fler än jag som har det problemet! :)

Nu bablar jag för mycket, nu ska jag mysa!

Kommentarer
Postat av: sarah

vi måste måste måste iväg dit te sommarn!! har inte heller någon aning vad jag ska göra efter studenten så det är lika bra att planera in roliga saker nu ;)

sugen på bartenderkurs utomlands...

2011-12-06 @ 22:33:13
URL: http://sarahkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0