Då va vi här!

Vilken dag.. haha! Fick åkt till Göteborg, från Göteborg med tåg till Köpenhamn och sen flyget. Man kan ju lätt säga att hade jag vart själv på flygplatsen i Köpenhamn hade jag gått vilse.. haha skillnad på Landvetter kan man säga! 

Så min vanliga tur när pärnon inte är med så ska nått alltid krångla.. först vid incheckning så säger hon att jag inte finns i systemet. Men efter låte om och men så fick Pontus henne att tänka om då hitta hon mig. Sen kommer vi till gaten innan vi skulle på flyget och där hade dom slumpmässiga kontroller så gissa vem de blev.. haha jag! Så jag fick snällt följa med två danska män in i ett rum.. å jag som inte fattar danska ni kan ju tänka er. Men jag klarade det och som tur var var dom roliga och skämtade! 

Nu sitter jag på planet och skriver och vi är snart framme. Klockan är 1.40 i svensk tid och vi ska landa om ca 1 timma. Vi skulle vart framme nu men flyget var sent. 
Sen blir de hämta väskor och bil.. så snaaart är vi äntligen framme! 

I övrigt har flygresan gått kanon. Trodde de skulle gå så mycket långsammare. Men man hade egen skärm där man kunde välja fritt bland filmer. Jag har haft på 4 filmer var av några gånger jag somnat ifrån dom så haha. Så jag är nöjdatt de gått bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0