Så e läget nu

Jag tänkte bara upplysa alla om att jag är singel och har vart det ett bra tag nu.
Killen som jag hade innan gjorde slut med mig innan studenten och sen vela vi fram och tillbaka för han kom tillbaka och ville ha mig. Men veckan innna jag fyllde år så pajjade allt.. fattar inte vad som hände riktigt. Men nu 3 veckor senare har han ny tjej så.. Då fattat man va man va för han.. 
Jag älskade han verkligen.. jag älskar han väl än i och för sig... Men jag klarar mig med mina vänner, familj osv.
han och jag var verkligen som ett.. sa inte han va han tänkte på så sa jag det och vi tänkte alltid likadant typ.. och vi hade samma smak och tänk.. Vi utväcklades tillsammans och han blev nått riktigt stort för mig.. vi kunde prata om allt! Han blev en stor del av mitt hjärta och nu finns han alltid kvar där någonstans liksom.
Jag får släppa han och det kommer allt gå tillslut!

Så nu vet ni vet jag skrivit om, vad som hänt i mitt kärleksliv och så :)
De gör ont att skriva men måste få ur mig de 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0