Mitt liv

Precis som rubriken säger så ska detta inlägg handla om just mitt liv just nu.
MIn dag är uppbyggd på upp ca halv 9 , äta, åka till stan, jobba, komma hem runt halv 7, äta och sedan inte gör nått vettigt, sen sova..
Kul liv som vuxen? Njaa.. funderar på att dö och återfödas, låter helt okej enligt mig? :D

På helgerna händer inte heller mycket, de är de som dagen kan erbjuda typ. Jag får se vart dagarna leder typ. Inget vidare, nee ja vet ! Hade gärna haft planer för helgerna men men..
Till helgen ska jag... eeeh vet inte?? haha kul! Vill hitta på nått kul men får la se..

Ne nu snackar jag massa blajja så jag skiter i detta och nanar istället :)
Natti natti!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0