En måndags kväll

I dag har vart en riktigt lugn dag efter denna stressiga helg. I fredags jobbade jag och sen träffa jag Emil. I lördags blev det jobb igen, träffa pekki och sedan ut på krogen. Vilket jag inte ångrade att jag drog ut på, fysatan av kul de va! 
I går va jag bakis, men drog ändå med filla på nya äventyr.. vilket det slutade med. Har alldrig sett filla så förstörd i hela mitt liv.. haha men minne blev det! Så idag har jag bara tagit det jätte lugn och fixat med bilen efter gårdagens händelser ;) haha! 

I morgon blir det dock arbetsförmedlingen på nått möte, sen skolan för att lämna dator efter det blir det jobb. Stressig dag..? Njaa lite kanske :) Men pengar, de e gött! 

Jag ser lite sne ut .. men ja tycker de e gulligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0