Ny dag

Nu sitter jag här igen.. och vet ni vad? 
Jag sjunger.. ifrån mitt hjärta. Jag är glad! 

Idag jobba jag ..låång dag. Dock  gjorde philip min dag. Philip är min bästavän om ni inte visste de. Kännt han i typ 6 år.. sjukt ändå? Men vi håller ihop. Bästa kompisen  man kan tänka sig kan jag lova! Älskar dig!<3
I alla fall så bjöd philip mig på lunch. Blev pingvin, mumma! 
Sen sluta jag vid 6. Då blev det hem och slappa. Efter all god kvällmat lärde jag min lillebror hur man plattar hår. Så nu har jag en som kan hjälpa mig med de (a haha. 

Nej nu ska jag sjunga vidare.. tjaa :)

 
 

Kommentarer
Postat av: johanna

Helt underbaaar!!!!!!


Ps.I love your hair!

2012-08-07 @ 00:07:02
Postat av: Anonym

<3

2012-08-07 @ 15:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0