brother and sister

Jag har aldrig fattat det.. men jag hade inte klarat en dag utan min bror. Vi tar hand om varandra på riktigt. Visst det gör jag och tessan också, men inte på samma sett.
Linus tar hand om mig när jag är sjuk och jag tar hand om han i alla lägen. Vi gör saker tillsammans.
Som t.ex. nu i sommar ska vi vara 2 veckor ensama på veckodagarna, då ska vi ut med båten ofta och åka moppe :) Det älskar Linus att göra med mig. Vi kommer säkert göra massa annat också. Men ni fattar?
Han är 8 år yngre än mig, men han känns som om han är äldre. För han är mogen för att vara så liten.
Han är specill, finns så mycket att säga om han men får inte fram nått..

Kommer ihåg när han föddes, hur glad jag blev att det var en kille.. en liten Linus.
Sen när jag kom till sjukhuset och fick träffa dig tyckte jag du var så liten och jag våga inte hålla i dig, trodde du skulle gå sönder eller nått. Du blev större och större, och nu står vi här .. 9 år senare.  Min kära bror, du växer så det knakar!


Min egna söta lillebror.
Jag älskar dig och du vet det <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0