Här..

..har vi det bästa som någonsin hänt mig! Känns som de ordet används ofta, men helt ärligt så är han det. På sanningens ord så vill jag leva med han. Han får mig alltid att le.. jag kan va hur sur som helst och han kommer och jag kan inte hålla mig för att le. Mina läppar gör som dom själv när dom ser han.. Låter kankse löjlit men kan inte förklara på något annat vis.
Han är den killen som verkligen verkligen förstår mig. Det sjuka är att vi tänker lika dant, säger samma saker, gillar samma saker.. kan man hitta någon mer perfekt? Det blir liksom aldrig tjat och bråk utan eftersom vi är lika så gör vi liksom inget som stör den andra!
Han är den som får mig avkopplad och verkligen lycklig. Han är den som jag vill va med nu, i morgon och förevigt! 

Jag jag vet en kärleksförklaring i bloggen bläblä, men måste få tala ut någonstans. Detta är ända stället som ingen svarar eller säger nått.. jo visst kamentarer finns ju men jag pallar inte. Jag älskar oscar! Han är min livsglöd<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0