Torsdag och fredag

Igår var en till lugn dag. Tog en lite promenad på morran ner till stranden och kollade på surfare, det ser så härligt ut när dom sitter där ute och väntar på den perfekta vågen och när den väl kommer, dom bara glider så snyggt! När jag stog där på stranden började jag tänka tillbaka på för två år sen när vi var här då jag testade att surfa.. haha de kan ha vart det värsta folk skådat! Jag trodde jag skulle drunka några gånger, för när man väl hamnar under vattnet så kan det ta ett tag innan man kommer upp för att de blir såna strömmar. Så det gällar att ta de lugnt liksom!
Men i alla fall tillbaka till torsdagen..
Vi gjorde lite ärenden, köpte mer dricka hem och sen hem och chilla på balkongen, så härligt! Där satt jag ensam och lyssna på podd, hann brända mig lite men va gör de!? 😉

På kvällen käka vi ute på Su Casa, en mexicansk restaurang. Jätte gott men det var tyvärr för starkt för mig. Hade halsbränna hela kvällen efter det så det var synd. Men vi drog i alla fall vidare och shoppade på UTC efter maten, där var vi inne på Vicoria secret, Forever 21 och Body shop. Sen tog vi bilen vidare till Marshalls och Ross. Så nu har jag fått shoppa lite blandat, kul! 🙂

Idag har jag tyvärr legat i sängen hela dagen.. magen har vart helt kass! Jag tror att det var den starka maten igår som gjorde det men jag vet inte. Nu kan jag äntligen äta lite, så de är skönt! Dom andra har vart iväg på äventyr och är nu på kalas hos Siv, men de är skönt att var själv när man mår kasst och alla sex delar på en toalett haha!
Nu ska jag kolla lite mer på Maria Wern och käka något mer lätt här i sängen. Hoppas ni alla sover gott där hemma 🙂

Bilder ifrån gårdagen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0