Nu är de snart dags

Snart är det dags för att åka. Åka till andra sidan jorden.. USA! 
De är både jobbigt och spännande.
Kommer bli tufft att åka så långt utan familjen. Jag är väldigt mammig och pappig än.. jag är ju bara 22 år.. haha. Men är man född sån så är man nog alltid sån!
Samtidigt ska de bli roligt att se hur de är och få göra massa spännande saker. Jag tror de kommer gå snabbt även om vi är borta i 5 veckor.. så kommer de nog snart kännas som om de va över fort.

Så detta blir spännande. Jag är redan nervig och de är 2 dagar kvar haha.. 

Hoppas alla kan följa mig här så ska jag uppdatera så mycket som jag kan!

Ni får en härlig bild ifrån i maj när jag var med familjen på Cypern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0