Shopping

Idag har vi vilat ifrån solen. De va faktiskt behövligt för oss alla. Vi har ändå fler dagar på oss att skaffa färg så att säga haha! 

Vi har hängt på sawgrass mills. Hur stort shopping centrum som helst. Väldigt blandade affärer, så de va allt kul att kolla runt. 
Vi åkte la dit runt 12 så börja vi med att käka på 
cheesecake factory. Där blev de först en kyckling och avokado sallad och efteråt blev det en jättegod  snickers cheesecake.. mumma!

Efter all god mat så blev det shopping till 21 tiden. Så nu är vi äntligen hemma och helt slut! 
Det ända jag fick köpt idag var en tshirt och en pizzaslajs haha. Alla andra gick med massa påsar. Men jag har ingen hets.. det finns fler affärer om jag vill ha något! 

Nu säger jag tjingeling för natten 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0