Då drar ja allt här

I tisdags på min dag så va jag på jobbet. Va där och alla gjorde mig glada.. Tills efter frukost vid halv 10 då jag stod och jobbade och en maskin låstnade ifrån taket och hamna på mitt huvud. Maskinen hänger ungefär 2 m upp i taket och väger ungefär 5 kg. Nu låter 5 kg lite, men faller den ifrån taket så blir den rätt tung. Jag fick den i huvudet gjode svin ont när de hände och alla tog hand om mig medans ja grät. Fick sedan spränghuvudverk och illa mående. Gick med chefen till sjuksyster. Hon kände och klämde överallt. Jag blödde inte ifrån huvudet så hon bädda ner mig så jag inte skulle bli värre i huvudet. Just då kände jag bara av värken i huvudet. Jag gick efter 35 min tillbaka till min arbetsplatts. Men började då känna av nacken och axlar. Sjuksyster bad mig gå hem och vila och ringa vårdcentral. Sjuksyster kallade det en lätt whipflash. Jag fick åka hem till vårdcentralen och hon sa de samma. Så ligger nu hemma och vilar upp min nacke och axlar .. Nu vet ni! Förutom allt skit så va min födelsedag bäst!
Eftersom ja inte kan borsta hår osv.. Har jag min lilkebror till hjälp. Bäst!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0