Älskar de!

Postat av: Anonym

Du kan väl ta kort i den formen du har nu? 
Lägg upp lite tränings o kost schema? 
Outfits varje dag och så! diggar din blogg ! (när du väl bloggar ;) )

 

Svar: Lägger upp en bild nedanför :) 
Jag har inget speciellt schema om man säger så. Jag försöker bara äta rätt och inte slarva med massa onyttigt! Sen försöker jag träna varje dag.. helgerna är violadagar. Om jag jobbar en dag brukar jag inte träna fför jag går och lytfer mycket på jobbet så brukar inte orka träna då. Men annars tränar jag gym nästan varje dag och dansar. Dansar street 4 timmar i veckan så de blir rätt mycke de med. Dock rör jag mig mest bara på ett pass och det är mitt egna. Men jag dansar ju varje danslektion.. men olika mycket!
Sen när jag är på gymmet brukar jag köra uppvärming på 5-10 min och sen köra antingen delar av kroppen eller hela kroppen.. beror på hur jag mår. Oftast kör jag hela kroppen varje gång jag tränar. Efetr jag har kört styrka så brukar jag gå och stretcha och sen gå lite på bandet för nervarvning.. så ja! :)  

Men ja kan försöka börja skriva varjedag och lägga upp lite bilder :) 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade varit skit kul om du la upp bildrr o inlägg varje dag. men kam.du inte ta kort fram.o bakifrån.me?

2013-03-19 @ 22:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0