Svar på fråga

Postat av: En annan anonym ;)

Hur hade du de i gymnasiet då? :) (för om jag har fattat rätt har du gått ur skolan va?! ) Btw fin blogg :)

 

På gymnasiet blev livet mycke lättare. Nytt folk och nya lärare. Lärare som såg mig och hjälpte mig om det var något som var fel. Jag fick många fina nya vänner :) Gick i tjejklass och jag tänkte att detta kommer inte sluta bra.. tjejer bråkar alltid över skit saker. Men det gick faktiskt bra. Jag bråka bara lite ibland med folk som inte fattade hur jag mådde osv. Men saken var den att de va ingen mobbning. Jag mådde bra och vågade sysnas och höras! 
Så gymnasiet var en stor förändring som gick mot nått jätte positivt! Hade jag inte gåttt gymnasiet hade jag nog inte vart den jag är idag.. 

Så jag är glad :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0