Ja..

Varför kan inte jag? Varför kan inte jag må bra och göra roliga saker som alla andra i min ålder gör. Känner mig hindrad.. Måste vara nära till tabletter som inte funkar längre, måste vara nära till nått som jag kan sitta på ..
Min mage går i perioder hela tiden och just nu orkar varken jag eller magen mer.. Magen är igång och bråkar både dag som natt.. Jag vill också vara frisk, slippa min magkatarr.. Skulle kunna göra vad som helst för att må bra och ha kul som alla andra ..

Folk har inte trott på mig... och det är fortfarande så! "så ont kan det väl inte göra?!" eller "men du har ju alltid ont i magen.." de e dom meningarn  jag hör mest.. 
Ni ska inte leva med någon som har problem som ni inte klarar av att höra om.. Om jag har problem med magen så  får killen jag hittar leva med det eller dra. Det gäller samma när det gäller med att hitta nya kompisar... 

 

Mitt liv suger

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0