Blablabla Linndha e igång igen ;)

Min hemligabeundrare bad mig skriva lite här så han kunde läsa om mitt sååå intressanta liv ;) 
Ja vad ska jag börja med sen jag skrev sist.. har börjat springa.. haha! Ni som känner mig vet att jag hatar att springa, finns inget värre! Men som jag har vart stolt, jag har klarat det. Jag börjar lärar mig av min tränare ;) haha! 

Sen var det även fest här i helgen för Sarah! Grymt kul va de att träffa gamla kompisar igen :) 
Sen ska även min lilla Felicia säljas.. stackaren! :( Fick nästan ett år med dig! Haha men jag letar just nu ny bil. Får se vad det blir för nått. Just nu kollar jag på en Nissan :) Men men .. Nu babblar jag som vanligt!


Nu ska jag försätta kolla One Tree Hill och mysa med mitt te och min goa säng! 
Köss och godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0