Min helg

I fredags efetr jobbet va de mys med min bästavän och syrra. Vi kolla film och bara tog de lugnt.. mys :)
Igår va de fulltupp hela dagen! Börja med att gå upp tidigt för att åka till Trollhättan fmed pappa och Linus för att kolla folkrace.. roligare än va jag trodde :) Sedan vidare hem och sova 2 timmar. Äta och sedan hämta upp filla för att dra på fest hos Evelin. De va trevligare än vad jag trott. Men den balla ur tilllslut och då drog jag och filla hem :) Sen somna jag inte försen runt halv 4 så.. Vakna jag av ett ryck vid 9 för Linus kom körandes med sin radiostyrda bil... kul? Njaa.. rätt segt! 
Så jag åt och gick och la mig en stund igen. Efter de träna jag och sen har jag bara slappat :)

Så helgen har vart lugn och go :)
Tack för mig.. hej! :)


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0