Dance with your heart not your head

En liten nattbloggning så här klockan 1 på natten. 
Mår dåligt så kan inte sova.. min mage bråkar som vanligt! 
Kul liv?! Njaa.. de suger. Folk stör sig på att jag alltid har ont i magen.. kan förstå de men ja försöker här! :)
Inte speciellt kul att ha ont i magen konstant och inte kunna göra så mycket åt de.. 
Men men  :)

Har nyss sett klart på filmen Streetdance 2.. så bra kan jag lova er! Kolla om ni gillar dans :)
Lätt värt :) 

Nu ska ja försöka sova.. annars blir det film eller spela lite sims 2 så man blir trött. 
Har börjat nörde sims igen.. haha! Kan va något av de roligaste barnspelet ja vet :) 
Får mig att tänka tillbaka på när jag och filla sat och spela när vi var små.. och våran dator alltid hängde sig... haha! 
Eller när jag och syrran va hemma hos kusinen och vi kunde aldrig sluta spela. Haha för börja våran kusin spela så kunde hon knappt sluta.. haha så kul :D

Natti natti i alla fall :) Hoppas alla läsare redan nanar så gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0