That's just the way it is

De e nu man börjar bli nervös och stressad.. eller?
Jag är rätt lugn hitils.. men shit va nära det är nu. Studenten ligger nära till nu och jag kan knappt fatta de själv?! :o
Jag är taggad som satan.
Men vaf*n va jag kommer sakna skolan ändå. Alltid veta vart man ska, veta vad man gör, veta att man har en lärare som säger till än.. veta att man har ett gött gäng med kompisar i skolan att komma till varje dag...
Kommer bli tomt och säket mer än helften kommer man förlora av detta goa gäng. Vet hur de blev när man sluta 6:an och samma med 9:an. Detta kommer bli värre kan jag lova!

Nu ska vi inte lipa, vi kör på och har så jäkla kul nästa vecka med klassen och sista verkligen sista veckan i skolan!
Kommer bli sjuka och minnesvärda dagar kan jag lova er folk där ute ;) Kameran kommer vara med och ni kommer få uppleva mina dagar i bilder!! :D

Detta får vi avsluta med en bild ifrån liseberg när  vi var där i fredags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0