Jag lämnade inte dig, du lämna mig

Sitter på mitt rum efter en hård dag!
Va först på gymmet med filla,sedan vidare till skolan som inte var jobbig.. men sedan hem och börja måla direkt!
Har målat så att de nästan bara är taket kvar.. händig kvinna, huh? ;)

Jag mår så där.. går upp och ner hela tiden. Men utan kompisarna hade jag mått skit just nu kan ja lova!
Men ja färsäker hålla humöret uppe och alltid ha nått att göra så slipper ja tänka :)

Denna veckan e packad också kan jag lova .. så skönt ändå! :)

I morgon blir de skola, gym, måla och träffa folk?
Onsdag e jag ledig, så blir de måla, frisören vid halv 2 sedan upp till bullaren för inflyttningsfest hos underbara Evelin :)
Torsdag ska jag flytta möbler och förhoppningsvis gå ut på kvällen med brudarna! :)
Fredag blir det liseberg med brudarna, så kul! :)
Lördag blir det bal med Philip och Simon, kommer bli så awsomme! (älskar stvningen ;) ) 
Söndag.. don't know .. får nog bli en lugn dag!? ELLER!??! ;)  

Min vecka kommer bli grymmare är grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0