Goa bror!

Idag fyller min söta lillebror 11 år :)
Han e för go.. när han e glad ;) !!

Minns den dagen än idag.. när mamma sa att vi skulle få ett till syskon. Vi tjata om att de skulle va en lillebror!!
Minns när han låg i mammas mage, hur du spraka .. haha minns dagen du föddes. Jag va så nöjd tjej den dagen. Alla fick veta att du va född.. gud va glad jag blev!
På eftermiddagen om jag inte minns fel så åkte jag och tessan med pappa till näl. Vi skulle äntligen få träffa dig.. åh du va såå liten å söt! Pappa tog upp dig och fråga om vi ville hålla i dig men jag va så rädd att tappa dig så jag våga inte.. fega lilla jag men, smart drag för att vara 8 år faktiskt ;)
Åh nu e du helt plötsligt 11 år och stor kille.. eller ah större än för 10 år sen ;) Min söta lillebror! <3

Grattis på dig! :D




Kommentarer
Postat av: sarah

kommer så väl ihåg 8maj 2001. hur jag gick in i klassrummet i lågstadielängan och du stod där och sa att du hade fått en lillebror, så stolt du var ;) pusss

2012-05-08 @ 11:43:49
URL: http://sarahkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0