Bara för att jag kan

att min senaste kyss - var skön
att jag lyssnar mest på - musik?
att jag pratar - för mycket ..
att jag inte gillar - folk som inte vet  nått.. alltid "jag vet inte"..
att jag avskyr när folk - pratar skit
att kärlek - är så underbart
att jag gillar att - träna 
att jag alltid kommer att -  kämpa
att sist jag grät var - nyss
att min mobiltelefon är - bra?
att när jag vaknar på morgonen - vill jag vakna brevid den speciella killen .. 
att innan jag går och lägger mig - tänker jag för mycket just nu 
att idag har jag - tränat, vart i skolan och målat
att jag just nu tänker på - Oscar
att i kväll ska jag - vet inte..
att i morgon kommer jag - Praktisera och sedan få helg!
att jag hoppas - att de blir vi ..

Har du...
Någon som förstår dig? - ja  
Någon som du saknar? - jaa :( 
Någon som du hatar? - ahfan
Vem kramade dig senast? - Michelle
Vem pussade dig senast? - Oscar på munnen och mamma i pannan
Vem ringde dig senast? - Mamma
Vem ringde du senast? -  Syrran
Vem var hemma hos dig senast? - Filla
Vem var du hemma hos senast? - Henke
Har du pratat med någon idag? - Klassen och familjen
Har du gråtit idag? - ja
Har du skrattat idag? - yes.

Att jag..
Är singel? vet inte.. vill inte va de
Svär ofta? - händer
Sjunger i duschen? - om jag e glad ja 
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - ah men inte själv i så fall.. haha
Skrattar åt dina egna skämt? - haha händer
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - kankse.. inte säkert



Att jag har?
Piercingar? - ja
Jobb? -  ja
För många vänner? - nej, går inte att få för många?
Rymt hemifrån? - nej
Bra självförtroende? - går upp och ner .. just för tillfället dåligt
Sagt "jag älskar dig" till någon? - ja
Varit kär? - Är det nu
Somnat i skolan? - ja
Tappat bort mig i min hemstad? - nej?? 
Sett en fallande stjärna och önskat? - ja förra sommaren och hösten... men den ja älskar mest..
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - ja
Smugit ut utan lov? - ah
En hemlighet som ingen annan vet? - ja
Sovit en hel dag? - nej
Somnat gråtande? - självklart
Hånglat med 3 personer eller mer på en kväll? - nej
Blivit generad inför folk? - ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - nee
Ätit musslor? - nej
Blivit kallad player? - yes för typ 5 år sen..
Färgat ditt hår svart? - ja

Vad?
Längtar du till mest just nu? - att jag ska få ett samtal/sms av oscar.. 
Ska du göra i helgen? - försöka ha roligt
Har du för kläder på dig? - Vanliga
Gjorde du igår? - Mådde dåligt 
Ska du göra på nyår? - Lite tidigt att planera nu kankse??
Åt du senast? - Pannkakor
Har du för mobil? - En gammal Sony Ericsson
Vad köpte du senast? - Kebabtallrik med mina tjejera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0