Det är sinnes så trött jag är idag!

Var och drog igång studentveckan med en grym fest i Göteborg igår.
Lovar att jag hade nog roligare än helften där inne och jag va nykter.
De va go musik, roligt folk, frächt ställe, inte för mycke folk :)
De som jag kan se som minus var väl att de va lite folk, men dock va de lite skönt. Sen så var de folk som bara klaga. Jag menar snälla ni..  åk inte till göteborg om ni inte kan ta er hem eller om ni inte känner nån?

Men men jag hade kul :)
Kom hem vid 4 i natt efter att ha släppt av folk och hämtat.
Så hem och la mig i sängen dirr... åh va skönt de va!
Upp vid 10 och in till stan. Efter det har jag bara somnat och vaknat hela tiden... haha !

Lyckad kväll så då är det värt att va seg idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0