Loven it

Tjena folket! 

Läget med er?? :) 
Hoppas att allt är underkontrol i alla fall. Själv ligger jag just nu i sängen och dör av nak och ryggont.. Men de är de vart? Haha. 
Jag har slängt på en värmekudde på axlarna så de känns lite bättre. Får ju ingen massage .. så vad ska man göra?

Idag har jag vart riktigt seg.. har vart med filla och syskonen hela dagen lång. Bara kollat film och inte gjort något liksom.. skönt ändå? 
I morgon är de tänkt att vi ska dansa i 2 timmar.. vilket innebär ny dans, ny låt, nytt gäng vilket innebär lite nytt folk.. kommer bli kanon! Vi hoppas på stora grejer.. så hoppas vi lyckas! Jag är taggad.. saknar att dansa! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0