Helt okej!

Helt slut idag! 
Har för de första jobbat hela veckan. Sen igår jobba jag ifrån 9-13.30. Sedan vidare till kusinens bröllop. Där jag, syrran och Rickard skulle hjälpa till att servera gästerna, ställa fram mat, ta bort mat, diska osv. Riktigt kul ändå! Hela tiden nått att göra. 
Super fina var brudparet också! 
Vid 23.30 på kvällen drog jag ifrån festen och vidare hem till min kusins barn. Dom jag skulle passa över natten för att bruparet skulle få vara ifred ;) 
Så jag lägger dom så dom sover gott. Måste hålla  mig halft vaken för syrran ska komma vid 2 på natten. Men neejdå blir närmare 3 som hon kommer. Då blir det att vi somnar typ vid halv 4 -4 . Vaknar 5 av att lillkillen ska ha välling. Sen fick man sova 3 timmar till sen upp och ge barnen frukost. Så jaa.. efter många timmars jobb och lite sömn kan ni ju förstå hur jag mår nu :/ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0