För första gången fri

Försöker släppa dig ocha allt ont du gjort mig men det är inte speciellt lätt.
Skadad för livet är jag.. ?! Kommer inte kunna va som jag var mot dig.. tur är väl det!
Nu kan jag va mig själv, jag kan säga nej, jag kan vara med mina vänner, jag är fri, jag är inte stressad och jag älskar livet!  Det är rätt skönt att slippa va allt det jag var i ett år.. livet var inte lätt just då..? Jobbig period för mig..?! Eh ah det kan man kalla det.. jag kallar det bara ett misstag. Varför  gråta över nått som var frukansvärt? Nästan så de var nära att magsåret börja blöda på grund av dig. Haha aldrig i hela mitt liv gör jag om detta misstag.

Nu har jag tillbaka alla mina fina vänner, jag kan koppla av när jag är med dom. Jag vet nu att min Oscar, min bara min tänker inte göra nått dumt, tänker inte lämna mig, han är alltid där!
Jag älskar han och mina vänner extremt mycket!
Även fast jag har kille känner jag mig för första gången fri... en helt galet skön känsla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0