Mami<3dotter

Har vart med familjen ikväll. Pappi somnade kl 20.. så social va han, haha! Linus spelar data och jag och mami myser med let's dance! :)
Skit mysigt.
Kom hem ifrån skolan då vi käka pizza, sen blev de att ta kort med tessan och sminka henne blabla.
Sen har jag bara käkat godis och myst med mami. Kollat Let's dance .. så dåligt!! :)

Har spenderat mycket tid med mami idag är riktigt nöjd. Är nöjd över dagen förutom att mitt öga forstfande är hel konstigt .. blä!


 
 Har bröllopstema i skolan nu :) Fick göra en brudbukett och ett corsage. Blev rätt nöjd!
Har alltid velat jobba med bröllop, så fint och romatiskt (a)

När jag ska gifta mig så har jag stora planer faktiskt.. redan nu, haha! 
Tänker inte säga något ;)
Bilder på det jag gjort idag..
   

XOXO <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv. ja men vi får ha det någon dag :D hahah saknar det som faaan!

aaw gumman tack <3



ps. fin du är, du kommer bli en vacker brud nån dag hihi (A)

2010-03-06 @ 09:59:31
URL: http://hannaaalouise.blogg.se/
Postat av: Therese bäst

du tog ju dom äckliga bilderna :o

fyyy!

jajajajajajaj , fina var mina ögon ... men inte på den bilden .

puss

2010-03-06 @ 13:05:35
Postat av: Anonym

hihi :)

Glöm inte att tagga inför måndag, yajyajyaj! :D <33

2010-03-06 @ 18:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0